Monday, September 17, 2007

Tripo.

En om deze plotselinge lawine aan activiteit af te maken, en omdat er onherroepelijk mensen zijn die geen idéé hebben waar ik het over had met die eennalaatste update:

Youtube voorziet in Sonische oorlogsvoering-goedheid. Zet die woofer maar heel erg open, dan heb je een fractie van de reden waarom jullie er de volgende keer ook moeten zijn, in plaats van mij alleen tussen de zwervers en toeristen en algemene randfiguren rond te laten zwerven:


Hijak. In de Melkweg.


Goth Trad. En skankende crusthippie. In de Melkweg.

15 comments:

Channah said...

Jij dacht, laat ik er maar gewoon gelijk een heleboel updates tegenaan gooien? Ach, it makes me happy. :) Tofu smaakt inderdaad naar niks, als je er geen reet mee doet! Volgende brief bevat marinades voor de tofu.

hummie said...

Ik vind het een beetje eng. En ik ga je geen brief sturen hoor. Soms denk ik erover om ook mijn blog te updaten en om hem echt heel erg leuk te maken, maar dan zie ik er uiteindelijk toch maar van af. Zonde. Ik ben dan ook een slechte christen.

christine said...

Hummie, je bent zelf een beetje eng. Maarten, die muziek is goeddddddd! omdat rond die tijd de nieuwe DVD-box van Friends ongeveer uit komt, mijn vriend en ik 4 maanden samen zijn (ongeveer he, ongeveer) en er vast wel weer één of andere kat van me is gered van de buurtkattengang (die is geméén hier in Utrecht joh), ga ik denk ik dat feestje ook vieren. Mits ik dan geen wisselingsfeest heb in de Ksjot, maar da's natuurlijk gemakkelijk na te kijken.
Cheers!

christine said...

Wisselfeest is de 4e, dus count me in!!! (ja, ik ben wél een goede christen).

christine said...

oh en hummie, ga je ook mee dubsteppen? Dan zal ik recepten-met-vlees (tofu is en blijft góór, zelfs met de gemeenste marinade) in je oor fluisteren, terwijl jij op mijn teen sabbelt. Deal?

hummie said...

Ik ben juist vertederend knuffelwaardig lief. En ik ben niet zo thuis in de dubstepscene, als je het me niet kwalijk neemt. Psytrance kan ik wel waarderen, maar met dubstep heb ik niets. Ben ik toch nog een beetje alternatief hè.
Oh en christine NEE ik wìl niet op je teen sabbelen want ik hèb niks met je tenen of tenen in het algemeen. Tenen vind ik meer van die extremiteiten binnen extremiteiten. Meer vind ik er niet van.
Recepten met vlees. Dat klinkt al een stuk potenter. Volgens woordenboeken kan ik me zo niet uitdrukken, maar ik doe het lekker toch.

hummie said...

Übrigens, hoe kunnen er nou weer onherroepelijk mensen zijn die geen idéé hebben waar je het over had. Beetje raar is dat, vind je niet? Ik moet trouwens ook meteen aan vonnissen denken, omdat mijn geest al zo vervuild is.

Nosh said...

Waarom gebruiken jullie mijn blog als datingding, het maakt me bang. Echt.

hummie said...

Ik ben 1 meter 52 en 90 kilo. Ik moet toch iets!

christine said...

Huu, hummie!
Bovendien, dating is zóóó last season.

hummie said...

BEN JE BOR DE WOLF OFZO. En ik weíger te daten. Ik wórd verleid.

christine said...

Niet door mij!

hummie said...

Het zou ook maar vermoeiend zijn om door íedereen verleid te worden. Knap vermoeiend.

christine said...

Je zou wel een sociaal wonder zijn dan.

Juha van 't Zelfde said...

Je krijgt een herkansing aankomende vrijdag, wéér een Deep Medi avond. Zie voor meer informatie de bekende plekken, of kijk een keertje op http://audioculture.org.

Drive & shoot straight.