Monday, September 17, 2007

En dit nog.

Wel vreemd trouwens. Veranderd van studie, kennissenkring, buitenschoolse activiteiten, internet/mensen-die-daadwerkelijk-kunnen-zien-of-je-kleding-aan-hebt-als-je-met-ze-praat verhoudingen en dieet (tofu smaakt stiekem níet naar karton, maar gewoon naar saai!), en nog is er eigenlijk niks veranderd.

Nog is het 2 uur, nog moet ik er over een paar uur uit, nog werk ik noest aan ellenlange opdrachten, nog blaast Hüsker Dü door de speakers en is de kans vrij groot dat er straks minstens één ouder in zijn/haar ondergoed mij toe staat te blaffen, nog is caffeïne de bron van tig zenuwtrekjes en inspiratie-momenten, nog maak ik me druk over mijn bestaan en het wereldleed, nog ben ik ervan overtuigd dat ik verdomd-geschikt-zou-zijn-als-trucker dus-waarom-doe-ik-dit-eigenlijk, nog ben ik waardeloos in deadlines, nog moet ik me ervan weerhouden om niet Kerouac achterna te reizen en die hele tyfusbende achter me te laten, en nog weet ik er eigenlijk helemaal niks over te schrijven.

Maar ja. Wat doe je eraan.

2 comments:

christine said...

Zou het heel erg zen zijn als ik hier een enkel 'niets' post?

hummie said...

Oneens.